בחירת בן זוג על ידי גימטריה

בחירת בן או בת זוג זוהי אחת מהפעולות הקשות ביותר שעומדות לרשותנו. לא פעם אנשים רבים רוצים להיעזר בנומרולוגיה על מנת לדעת כי הבחירה אותה הם צפויים לעשות היא בחירה טובה ונכונה. בחירת בן זוג על ידי גימטריה יכולה להביא איתה לא מעט שקט נפשי לכל מי שמחפש בכך, והיא טובה אפילו לאלה שרק רוצים לקבל את הגושפנקה הסופית לבחירה אותה הם צפויים לעשות. בחירת בן זוג על ידי גימטריה מתבצעת על ידי חישוב סכום האותיות של השמות הפרטיים ושמות המשפחה של בני הזוג וכך בעצם ניתן לראות האם יש חיבור בין בני הזוג או שמא אין חיבור ומדובר בקשר שאיננו צפוי להרקיע שחקים.

בחירת בן זוג על ידי גימטריה – מתי כדאי לעשות את זה?

בחירת בן זוג על ידי מחשבון גימטריה לא חייבת להתבצע בכל המקרים, אך היא יכולה להביא איתה לא מעט שקט נפשי לכל אחד מבני הזוג. ברוב המקרים בחירת בן זוג על ידי גימטריה תתבצע כאשר לאחד מבני הזוג יש ספקות לגבי טיב הקשר בין בני הזוג, או שמא הנכם צפויים לעשות צעד משמעותי (נישואין או הריון) וברצונכם לדעת כי לא מדובר בטעות לטווח הרחוק. בחירת בן זוג על ידי גימטריה מביאה איתה תוצאות מרשימות במיוחד, וניתן לומר כי ברוב המקרים הדיוק של החיזוי הינו כמעט מושלם ומרבית האנשים שהתנסו בשיטה זו מעידים על היותה שיטה אמינה במיוחד.

בחירת בן זוג על ידי גימטריה – האם צריך את שני בני הזוג?

לא בהכרח! בחירת בן זוג על ידי גימטריה איננה מצריכה את מעורבותם של שני בני הזוג בתהליך, ומספיקה מעורבותו של בן זוג אחד אשר מביא איתו את כל המידע הרלוונטי לצורך חיזוי העתיד. אך אם שני בני הזוג מביעים רצון להשתתף בתהליך ולהסיר את הספקות, בהחלט מדובר בצעד מבורך אשר עשוי להביא לתוצאות הרבה יותר מדויקות ולאחווה מלאה שבסופה תוכלו לדעת האם הקשר צפוי להצליח או שמא מדובר בקשר שרצוי להפריד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *